mandag 28. mai 2012

Blogg eller ikke...dagens spørsmål

Jeg føler virkelig at jeg har gått i blogg-fella, men at det ikke nødvendigvis er så dumt. Det begynte med at jeg føler at besteforeldrene formidler et visst behov for oppdatering på Signes hverdag, alle fire bor langt unna! Signe er snart 4 måneder og har hatt masse besøk av slekta og også vært to uker på besøk hos mormor og morfar i Svolvær. Når det i tillegg er slik at Signe har 4 digitalt kompetente besteforeldre, vil vel dette være en god kanal å formidle alle hverdagslige og ikke-hverdagslige hendelser fra familien min.


Hvorfor skulle jeg unngå blogg-fella?
Spørsmål om TID er det første og største! Akkurat nå har jeg satt meg på lekematta sammen med Signe og det slår meg at det nok kommer til å bli mange blogginnlegg som skrives fra gulvnivå! Den matta var forresten et godt kjøp!
Jeg har tidligere fleipet med at babyene i familien ikke kommer til å få album med bilder fra oppveksten...bare en webadresse til en blogg...Jeg skal virkelig prøve å unngå at det bare blir blogg!
En blogg trenger bilder! Jeg synes selv det er midre interessant å lese blogger med mye tekst og lite bilder. Altså må jeg bli flinkere til å ta bilder og det er i og for seg ikke så dumt. Bildene kan jo fremdeles bestilles i papirformat og settes i album...man bare glemmer å gjøre det...

Så oppsummert ender jeg opp med å gå i gang med denne bloggen og regner med glade jubelrop fra mormor i Svolvær som også har egen blogg :) http://jadeforminengelsand-sand-sand-sand.blogspot.com/



1 kommentar:

  1. Så bra, Kristin. Jeg skal prøve å legge en lenke på min blogg.

    SvarSlett