torsdag 28. juni 2012

Førr en dag!

Hvor ble torsdag av??
Ved frokostbordet i dag hadde vi knapt noe program for dagen i det hele tatt.
Da det ble sovetid tok besteforeldrene med seg Signe og dro til Botanisk hage, mens jeg vasket gulv. De kom hjem akkurat i tide til Signes "neste" måltid og så skulle Wille til veterinæren for tannrens.


Jeg tenkte som så at mens Wille var hos veterinæren skulle jeg stikke innom Eurospar - Kræmer siden de annonserte med halv pris på hele butikken pga flytting. I ettertid kunne jeg kanskje angre på den avgjørelsen. Kom inn døra litt før halv to...kom ut igjen i halv firetida! 1 time og 40 minutter var kun køståing for å komme til kassa, hjalp lite at jeg tilkalte Tor for å stå i kø mens jeg gikk rundt og "handlet".

Vel hjemme nærmere fire, var blodsukkeret på ekstrem-lav-nivå! Godt at besteforeldrene hadde ordnet med både grønnsaksmos og NAN på flaske til Signe, som var SUPERBLID da mammaen kom hjem! Tor hadde hentet Wille hos veterinæren (mens jeg enda stod i kø!) og hadde fått instruks om tannpuss og brev med hjem om påvist tannsykdom, periodontitt...


Ikke helt i toppform!

Så var det middag - dessert - kveldsmat og stell for Signe - tur med Wille og Godis - og nu snart leggetid...og jeg lurer på hvor torsdagen ble av??

Ja, og inni mellom alt dette så har Signe funnet ut av det med å drikke av kopp med tut.


Sånn går nu dagan hos Solbakk-Evensen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar