torsdag 27. juni 2013

Det går mot ferie...

I morgen er ferien et faktum og et sted på ferie-gjøre-lista mi står det blogging! Det har vært ekstremt labert på bloggfronten herfra i det siste. Det skyldes i hovedsak sykdom...først var jeg syk, så ble Signe og Wille syk. Den uka Signe var hjemme fra barnehagen vil jeg helst slippe å måtte gjenta noen gang.

Akkurat i dag er skuldrene for alvor på vei ned og inn i feriemodus. Timeplanen ble ferdig før lunsj og kontrollert med opptelling og kalkulator etter lunsj. Det er en kjempejobb å få gjort og i år var det ekstra nervepirrende om jeg ville klare å få den ferdig før ferien. JEG GREIDE DET! 290 elever har fått de timene de skal ha med undervisning, 22 lærere har fått tildelt timer de i hovedsak har ønsket (noen kompromisser må man selvsagt regne med) og alt er fordelt ut på tilgjengelige klasserom om spesialrom på Borgen. Det skal bli deilig med ferie!

Det har blitt like lite fotografering som blogging...men et bilde har jeg av dagens pakke i posten. Ugly Children's Cloting annonserte posesalg på nett. Kunden opplyste om kjønn og størrelse også var resten overraskelse :) her er pakken vi fikk i dag - støvler, pysjamas og body :)


Dette bildet har Ingrid tatt da Signe insisterte på å få prøve storesøsters sko :)
 
Og så har Signe begynt å spise med skje på egen hånd...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar