søndag 27. oktober 2013

Helg = utflukt og blogg

Det er nesten blitt sånn at jeg må ha helg for å få blogget. Litt fordi hverdagene flyter i ett og at vi kanskje ikke foretar oss så veldig mye som det føles naturlig å blogge om, men også fordi det ikke blir prioritert...

Lenge før helga kom hadde jeg planer om å dra til Dåfjord på julemesse. BARE for å få kjøpt lefser hos Elin sin tante Rena. Marit på jobb hadde advart meg om at det kom til å være det første som ble utsolgt og jeg burde være der når de åpnet kl 11. Jeg, derimot hadde tenkt å få det til å passe med Signes soving + at jeg hadde en del andre ærend jeg måtte få gjort før vi kjørte utover.

Signe fikk seg en knapp time på øye...langt fra nok...og var usedvanlig grinete. Det gikk etterhvert over...men lefser fikk vi ikke kjøpt. Min kollega Marit hadde rett...

Var ingen ting å si på serveringa i Dåfjord, kaffe, kaker, rundstykker og vafler :)
Og veldig koselig selskap av Torill, Rolf Gunnar og Elin!

Betydelig bedre humør på hjemturen!

Trøstekjøpte votter til meg selv...i stedet for lefser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar