mandag 25. november 2013

MIN dag!

I dag har det vært MIN dag! Det første som da må til er å ha fri fra jobb.

Vi stod opp kl 8 (istedet for 6.30!) Og bare den lille detaljen er jo i praksis for luksus å regne. Etter at Signe var levert i barnehagen var jeg klar for fotpleie. Den første i mitt liv! Frykten for at det skulle kile har vel i grunn gjort at jeg aldri har kommet meg i vei tidligere. Nå hadde Tor utstyrt meg med gavekort, så det måtte bare stå til. Og JA...det kiler!


Videre gikk turen til frisøren. Der var det beskjedent pyntet til jul og en og annen julesang skapte god stemning. (Er jo bare en måned til jul!) Som vanlig la jeg alt i Gunvors hender og angrer ikke! Meget godt fornøyd med både klipp og farge!



Etter nærmere to timer hos frisøren, løp jeg videre til min lunsjavtale med Agnes på Bardus. Det ble torsk til lunsj! Vi rakk en kjapp handlerunde og "fika" på Jekta før vi måtte hente jentene våre i barnehagen. 


Og når man tilslutt får tilbringe ettermiddagen i lag med ei som sverge til HATT på en mørk novemberettermiddag, da må man jo være godt fornøyd med fridagen!

1 kommentar: