søndag 2. mars 2014

På vei opp!

Joda, det står til liv! Selv om det er en måned siden sist innlegg...

Etter å ha kommet i havn med 2-årsdagen den 6. februar, kom influensaen snikende innpå meg og holdt meg i senga/på sofa i nesten to uker. Jeg hangler litt enda, hosten er verst, men jeg jeg vil påstå at jeg er "på vei opp"!!

Her kommer en smakebit på februar:

2-årsdagen ble feiret den 6. februar, med små og store gjester, kaker og masse fine presanger :)
 
 
 
 
9. februar feiret vi Torill sin bursdag på hytta på Hansnes.
Torill hadde bakt en nydelig jordbærostekake! :)
 
 
Så kom influensaen...feber, hoste, snørr, øyebetennelse og hodepine! Anbefales absolutt ikke!
 
Mot slutten av influensaen kom det etterlengtet besøk fra Svolvær. Da benyttet vi anledningen til å dra på Tromsø museum og se på slangene som er "på besøk" fra akvariet i Bergen.
 
 
Og nå er Signe, hundene og jeg på en liten vinterferie i Svolvær...flere innlegg følger :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar