søndag 25. november 2012

Søndag i Sildreveien

Det er ikke så mye som skiller hverdag og helg her i huset, men søndag er det amerikanske pannekaker til frokost! Vi tenner lys på frokostbordet alle dager nå i mørketida.

Denne te-lyslykta fikk jeg til bursdagen min fra min gu'datter Tilde i Svolvær. De to i bakgrunnen var bursdagsgave fra min kennelkompis Elin på Hansnes. Brukes daglig!

Ellers gjør vi som de andre dagene...vasker klær...går tur...leker og spiser. I dag har Signe spist både frokost og kveldsmat selv. Hun får brødbiter i passelige biter og putter de i munnen selv :)

Interessant...

I det siste har kveldsgrøten vært en utfordring å få i en trøtt Signe. Så i dag tok vi grøten til lunsj og børdskive til kvelds. Vi får se om brødskiva metter godt nok gjennom natta så vi slipper "matpausen" i 4-5tida...

Å spise selv byr på en del gris...men det hører vel med??!! Det hjalp i alle fall godt å legge brødskiva dobbelt. :)

Etter en tragisk utgang på cupfinalen for TILs del tok hundene og jeg en joggetur. Skal forhåpentligvis blir flere av dem fremover :) (...joggeturer altså...ikke flere tragiske cupfinaler...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar