lørdag 12. januar 2013

Åy - som tiden flyr

Blogging - et overskuddsfenomen, har min mor sagt. Ja, det er vel ikke så usannsynlig.. Jeg har i alle fall ikke hatt bloggetid den siste uka. Dvs det har ikke stått på lista over "things to do" etter at jeg kom hjem fra jobb.

Første uke tilbake i jobb er nå historie. Ei uke med små og store utfordringer, nye oppdagelser i forhold til mine arbeidsoppgaver, (Nå skal f.eks forespørsel om politiattest sendes til Vardø...visste du det?) jobbing fra tiiidlig morgen og litt kveldsjobb. Tja, ei normal-uke vil jeg tro dette har vært. Time will show...

Hjemme har det selvfølgelig gått som smurt! Selv soving på formiddagen uten pupp har gått fint. 


I dag er det lørdag og jeg får endelig tid til å reflektere over hverdagen og Signes stadig større skritt fremover i sitt liv. (Bør vel også nevne at jeg var så heldig å få sove til klokka 10 i dag!) Hun babler stadig mer, småspringer bak briovogna, slipper små brødbiter ned på gulvet til "ulvene" og viser økende egen vilje!! Men aller mest er hun SØT og jeg tar med selv i å savne henne når hun har lagt seg!



Vi har også være på trilletur i dag. Godt skodd med pigger under skoene, gatelangs på glattisen. Ved Åsgård ble det mulighet for Wille og Godis å springe noen runder på jordet. Det er lite snø igjen her i byen nå, etter 4-5 dager med mildvær. Nå ønsker vi oss snø og minusgrader, mange minusgrader!



Kvelden nytes nå med deilig middag. Tor har disket opp med en nydelig helstekt entrecote og deilig tilbehør. Til dessert har vi prøvd ut julegaven fra svigerfar John Trygve og Ristin. Noe uventet så likte jeg faktisk Irish Coffee!





1 kommentar: