søndag 13. januar 2013

En helt (u)vanlig søndag

I den grad det er mulig, så forsov vi oss til søndagen. Etter en hel del "knøing" i senga tidlig i morges, falt Signe til ro og sovnet igjen. Resultatet var at vi stod opp 10.30. Et tidspunkt hvor det normalt nærmer seg formiddagslur... Uansett - greit for meg at det ble sånn, det var "min tur" å stå opp med Signe i dag. :)



Etter frokosten (søndagspancakes) satte vi oss i bilen og kjørte på hyttebesøk til Torill og Rolf-Gunnar. Det må være så fantastisk deilig å ha en liten hytte å dra til når fredag kommer, der tiden kun skal brukes til rekreasjon og opplading til neste arbeidsuke! Vi er takknemlig for at vi får komme på hyttebesøk!


Nå er plutselig søndagskvelden snart forbi. Jeg har fått gjort det jeg skulle i nettbanken, mail og blogg, bare avbrutt av uforutsett jobbing på grunn av sykefravær på jobben i morgen. Tar straks kveld i god tro om at jeg har kontroll på morgendagen.



Hvem vet, kanskje det blir blogginnlegg FØR neste helg...


1 kommentar: