tirsdag 5. mars 2013

Snakk om overgang...

Etter ei uke med spesielt rolige forhold på jobb (vinterferie for lærere og elever!) og besøk hjemme som både har passet barn, lagd mat, luftet hunder og gjort husarbeid - så kan man trygt si at det var litt av en overgang til mandag 4. mars! Full fart på jobb fra jeg satte meg i bilen mandag morgen, da hadde jeg allerede vært på tur med hundene og første maskin med klesvask var i gang. 

Her kommer noen glimt fra helga:

Signe og morfar monterer ikeaskap!

Gøy med verktøy!

Meget bra resultat :)

Vafler til lunsj på lørdag!
Vi hadde 6 koselige dager med besøk og gleder oss allerede til neste gang vi sees!

Hverdagen er altså tilbake. Tor og Signe er inne i siste måned hjemme før jobben og barnehagen tar over for hjemmeværing, trilleturer, leking og små og store ærender rundt omkring. Vi merker godt at dagene går fort og Signe stadig tar nye skritt. Må nok skjerpe meg litt når det kommer til å dokumentere hyppige fremskritt, både med bildemateriale og blogg....men ting tar tid, og nå venter to maskiner med klesvask som skal brettes og legges på plass.

Sånn gå nu dagan...

4 kommentarer:

  1. Koselige ord og bilder fra noen hyggelige dager i Tromsø. Gleder oss til neste gang. Mamma og pappa/mormor og morfar :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for all god hjelp :) koselig med besøk!

      Slett
  2. Nydelige bilder med nydelige personer :) En ting som slår meg; Livet er - her og nå!!! Det er faktisk helt sant, innimellom er dagene så hektiske at gårdagen, mårradagen og andre dager ikke får plass i bevisstheten, for her og nå tar hele fokus :) Det er kanskje det som heter å leve i nuet, og kanskje det som er helt riktig :) Tusen takk for info du deler, Kristin, føler liksom at jeg får være med på Signeturen, og det er godt å oppleve :) Marit i Bj.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig at du følger med oss, Marit! Klem

      Slett